Rådgivning läkemedel
Har du frågor om dina recept och läkemedel? Du kan få läkemedelsrådgivning på våra apotek och genom att kontakta vår kundtjänst via telefon.
Har du frågor om dina recept och läkemedel? Du kan få läkemedelsrådgivning på våra apotek och genom att kontakta vår kundtjänst via telefon.
Du kan få läkemedelsrådgivning av kunniga farmaceuter på våra apotek, som finns på närmare 400 platser runt om i Sverige. Du kan även få medicinsk rådgivning av vår kundservice, som du enklast når via telefon 077-145 04 50. Kundservice kan till exempel hjälpa dig med att snabbt få veta om ditt recept kommit in i systemet.
Går du och funderar på om du använder dina läkemedel på rätt sätt? Om ditt recept har kommit in? Eller kanske hur långt du kommit i högkostnadstrappan?
Kom in till ditt närmaste apotek, så hjälper våra farmaceuter dig. Du kan också kontakta vår kundservice via telefon 0771-450 450.
Du behöver inte boka tid för medicinsk rådgivning. Kontakta ditt närmaste apotek, så får du hjälp.
Söker du svar kring ett apoteks öppettider, lagerstatus eller till exempel hur du lägger en beställning?
Våra medarbetare svarar på dina frågor via kundtjänsts telefon, epost eller via vår chatt samt på apoteket.se och i vår app.
Vill du fråga om dina läkemedel och recept kommit in, eller hur du ligger till i högkostnadsskyddet, behöver du logga in med BankID. Generella frågor går bra att ställa direkt i chatten.
Via vår chatt och inloggning med BankID eller genom att ringa vår kundservice och identifiera dig med BankID, så kan vi hjälpa dig att se hur det går för ordern.
I vårt kundforum finns frågor och svar sparade. Här kan du söka svar på frågor från andra kunder eller ställa din fråga: Kundforum - Apoteket